Saturday, September 11, 2010

reprise.

OLD convos of genius that I had forgotten and will repost for your viewing pleasure:


---


Min farsa satt och kliade sig i byxorna när brorsan kom in i vardagsrummet. ”vafan farsan sitter du och runkar”, sa han i ett infantilt försök till ett skämt. ”Nae, jag bara gnuggar geniknölarna” sa farsan.

---

statskupp@********.net säger:
Om en kille har en trådlös blåvalsfitta. Är han undantagen värnplikten då?

---

Shadow säger:
du får göra dem liggande på en airbag
så går det lättare
Captain FAIL säger:
Ligga. <3
Shadow säger:
vad är det? jag har inte sett en kuk på evigheter
Captain FAIL säger:
Oj. Jag skickar en bild med en gång.
Shadow säger:
har glömt vad man har dem till. förutom att bygga legobroar över.
Captain FAIL säger:
Hahaha.
Efter en månad utan sex sitter jag och vaggar i katatonisk ställning.
Shadow säger:
borde göra en bildserie. saker man kan ha kukar till
förvara presentsnören i
Captain FAIL säger:
...
Shadow säger:
....
vad?




----


Robban säger:
Vadå skriver man bara testamente?
Shadow säger:
jao. jag skrev bara att jag ville bli kremerad, ha en mindre minnesstund för de närmaste bara, och vem som ska ha vad
Robban säger:
okay.. jag vill bli slängd i en brunn
Shadow säger:
jag vill att min aska ska torpederas ut ur en ubåt
men det får jag nog inte
:(
Robban säger:
hahaha
jag vill brännas på bål
Shadow säger:
haha. jag vill att mitt lik ska kastas ut i en bungylina från det högsta huset i malmö, när liket ruttnat tillräckligt för att benen ska lossna
eller läggas i en barnpool på ett badhus
Robban säger:
hahahha
fan va roligt
Shadow säger:
eller bara stoppas upp och sättas på ett bibliotek
Robban säger:
ja det e ju det bästa
hahahah ja gilla barnpoolen
jag vill sprängas
i så mkt småbitar
så inget finns kvar
Shadow säger:
haha. ”där är en bit! stampa sönder den!”

No comments: