Monday, September 6, 2010

phweuwt.

The apartment is turning out fucking awesomely after all. With a little creativity and a lot of Oscar combined with cheap shit from Ikea, it's gonna be a pretty sweet place for my old Vater.
Tidying the place up and furnishing it is taking forever but it's worth it. The bathroom still reeks of disgustingness so we're gonna have to pop the complaints-cherry to the landlord before he's even moving in. That's okay though, if there's one thing we're good at, it's complaining.

On a completely different note:

Shadow säger:
visst ja, hade en ännu sjukare dröm i natt
var på ett enormt, sankt fält med högt gräs
med en massa bilvrak och sånt strösslade lite överallt
och så gick det runt en massa cowboys som skulle döda mig
jag ålade i gräset och skulle komma över till en skog på andra sidan
så tittade jag åt ett håll och kröp åt ett annat, kände nåt konstigt på fingret
då hade jag krupit in och fastnat med fingret i en krokodils röv
fick en idé när krokodilen började hoppa runt för att bli av med mitt finger
så jag hoppade upp på den och red, den sprang fort som satan över fältet
och så styrde jag den med fingret i röven
fick den att springa upp på ett bilvrak som den använde som språngbräda, den hoppade och studsade fan en kilometer över fältet
cowboyerna blev helt till sig, försökte skjuta men krokodilen var för snabb
Batman säger:
haha
sjukt
Shadow säger:
det var skitcoolt, så jävla spännande

No comments: