Wednesday, June 9, 2010

poetry

School, work, taekwondo, boyfriend, dog, learning to drive, helping my dad with his moving-out-of-the-house-stuff.. four months ago I slept 16 hours a day just to pass time. These days I feel like I should start looking for the nearest shady person to sell me some speed so I can keep up. I've also been invited to two parties next weekend, which is two more than I've been invited to in my life before. Shew.

Things are hectic to say the least. But not too hectic to not have time to write a poem for my dog:

Tilda min lilla groda
sötare än dvärgar i en skoda
när du äter as blir dina tänder bloda
(de)

4 comments:

Curse said...

Dina dikter är så fina och högstämda att jag gråter en regnbåge full av ponnysar. Och jag är glad för din skull.

StigmataHandjob said...

Tack tack, min vältaliga och ytterst belevade bloggkompizz!

(Btw, din blogg säger att jag inte får läsa den. Vilket är okay I guess, men lite tråkigt.)

Curse said...

Jo, alltså min blogg är inställd till att bara kunna läsas av mig. Och jag läser den inte. Och skriver inte heller. (Inte blogg i alla fall.)

StigmataHandjob said...

Bah. Tycker du ska sluta att inte skriva.