Sunday, October 18, 2009

the drugs don't work

I can't be assed to write about what's happened lately so I'm just gonna copy&paste a convo in Swedish.


Shadow säger:
du vet mina öron
var hos doktorn två gånger på en månad, de skrev bara ut mer kortison och yrade om att man inte skriver ut penicillin för öroninflammationer längre
tredje doktorn, där jag var igår, brydde sig faktiskt om att kolla dem
de var skitinflammerade och fulla med var i hela innerörat och mellanörat
så det är inte så konstigt att jag inte kunnat höra
båda doktorerna innan har inte ens brytt sig om att kolla
så jag fick en skitstark medicin nu som slår ut alla bakterier i hela kroppen, inklusive immunförsvaret
och i värsta fall får de borra hål bakom mina öron
Zooieh säger:
oooh
Shadow säger:
in i innerörat
för att tappa ut varet
Zooieh säger:
på allvar?
Shadow säger:
ja
det har gått månader utan att nån har brytt sig, så det har gått så långt att jag kan få permanenta hörselskador
Zooieh säger:
men så jävla idiotiskt
Shadow säger:
plus att om det blir riktigt infekterat kan det skada skallen också
skitkul om en massa ruttet var käkar sig in i hjärnan
Zooieh säger:
nej inte direkt
det suger verkligen
Shadow säger:
lite, ja.
att man ska behöva leta i månader för att hitta en doktor som tar en på allvar
Zooieh säger:
du borde kunna stämma dem på något sätt
Shadow säger:
<--inte lyckling kyckling

No comments: